19.1.2013

FALLS

Moikka pitkästä aikaa! Huhhuh, nyt on suurin osa kesän reissuista takana, on tullu taas nähtyä ja koettua niin paljon niin pienessä ajassa. Palasin siis just kahen viikon reissulta Uudesta Seelannista, ja ennen sitä vietin joulukuun vikat päivät ja uuden vuoden Falls festareilla. Teen niistä nyt erilliset jutut kun uudesta seelannista on niin paljon kerrottavaa ja kuvia. Fallsista mulla ei oo oikeestaan melkein yhtäkään kuvaa kun mun kamera päätti jotenkin kuluttaa akun alle viidessä minuutissa siitä kun saavuin festareille vaikka olin sen täyteen ladannu, nyyh. Mutta mahtavaa kyllä oli!!

Telttailin siellä Marion Bayssa missä falls oli becin ja hannahin kanssa ja päädyin viettään suurimman osan festareista niiden kanssa kun halusin oikeesti fiilistellä musaa. Ois ollu kivaa kans viettää enemmän aikaa mun kavereiden kanssa siellä mut niitä oli niin vaikee löytää ja sit kun löysin ja mentiin moshpitiin yhessä (mikä oli aika kauheeta, se on siis se lavan ihan etuosa ja siellä on joku 100 astetta lämmin ja hiki virtaa ja ihmiset työntää sua ympäriinsä) niin eksyin niistä enkä taas löytäny uudestaan haha! Ne kaikki meijän koululaiset telttaili siis yhessä paikassa mut en oikein tykänny mennä sinne kun kaikki oli aika sekasin. Eli to be honest, vähän jäi katkera maku suuhun kun olin kuvitellu et niin siistii vaan hengata niiden kanssa siellä ja kuunnella hyvää musaa. Ton jälkimmäisen mä teinkin mutta becin ja sen kavereiden ja muiden butlereiden kanssa ja olihan mulla hauskaa, aijetta se musa!
yks ja ainut kuva mun kameralta, meitsi ja chantelle
Highlights:
29.12 CUBAN BROTHERS!!! Ihan mahtava show. Löysin jotain kuvia facesta mitkä vähän näyttää sitä tunnelmaa..
mä "näyn" tossa keskellä eturivissä
 30.12
HILLTOP HOODS!!!!! Australian kuuluisimmat räppärit ja varmaan suosituimmat, se fiilis kun sain vielä shoulder riden yheltä jätkältä ja tuhannet ihmiset huutaa ja tanssii ja aaaaa se oli vaan mahtavaa.

TWO DOOR CINEMA CLUB oli vaan ihan mahtava. Ei voi muuta sanoo, olin niin innoissani kun vaan voi olla, meinasin itkee kun ne oli niin hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COOLIO oli kans jees, vaikka en tienny sen musaa hirveesti.
San Cisco ja TEED oli myös ihan jees, ei kyllä ihan niin hyviä kun odotin. The Hives on joku ruotsalainen bändi ja ne oli illan pääesiintyjiä, en tienny niiden musaa mutta oli ihan entertaining! Ja ne soitti joku puol tuntia liikaa! Tollasista jutuista huomaa et on ausseissa ja kuinka rentoo on, ekana iltanakin siellä oli semmonen bileilta ja musan piti loppua klo 23 mutta ne päättikin jatkaa kolmeen asti yöllä.

31.12/ NYE
BALL PARK MUSIC!!! Yks mun lemmpareista, mentiin breen kanssa moshpitiin ja vitsi miten hyvä fiilis siellä oli. Niin hyvää musaakin! AAAH.
BOY AND BEAR, aijettä. En ehkä enää ees yritä hehkuttaa tarpeeks. Niin joo, heitettiin illalla becin ja hannahin kanssa onesiet päälle kun oli vähän viilee, ja tanssittiin sit niissä koko ilta! Ja boy and bearin aikana joku jätkä tuli tarjoon mulle taas shoulder riden ja oli kyllä niin huikeeta. Huhhuh!


sit uuden vuoden pääesiintyjiks oli valittu flaming lips! Ne oli mun mielestä aika surkeita mutta show oli aikamoinen, ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013 KAIKILLE!
Sit seuraava esiintyjä oli HOT CHIP ja ne oli taas ihan huikeita. En meinannu pysyä onesiessa kun tanssittiin niin hulluna! Aijettä se fiilis oli mahtava.
Ja illan päätti (joskus kolmen aikoihin yöllä) SBTRK ja ne oli ihan hullun hyviä. Niiden live show oli vaan jotain ihan muuta kun vaan niiden musiikki, ne on siis kaks DJtä ja ne vaan soitti jotain rumpujakin ja miksas samalla ja laulo ja kaikkee ja ne oli vaan ihan mahtaviaaaa!!!!!!!
Niin ja samana päivänä oli myös Ash grunwald joka oli tosi jees, ja Rodrigue y Gabriela tai joku vastaava, nice skills niillä (soitti ihan mahtavasti kitaraa)

Tiistaina herättiin seiskan aikoihin aamulla ajeleen takas kotiin ja missattiin onneks jonot. Kaverit päivitteli facebookia illalla että "ei hitto mitä tää on, haluun nukkumaan ja syömään ja ollaan oltu autojonossa 5 tuntia eikä liikuttu yhtään". Hyvä viikonloppu siis oli kyllä! Noi videot on vaan sitä varten et millasta musaa siellä oikein oli, ja ittellenikin että muistan mitkä bändit oli hyviä;) Kannattaa kuunnella! Nyt alan selaileen noita uuden seelannin kuvia (niitä on about 500) wish me luck....

2 kommenttia:

  1. Kuullostaa tosi ihanalta, mä just rakstan kaikkii festareit sun muita, jeesh :D!
    Ja hei noi teidän animal onesiet on siisteij, mäki haluun x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo noi animal onesiet on ehkä the most comfortable thing ever!:D

      Poista