22.9.2012

hiljaiseloa

Vastapainona viimeviikon lomaseikkailuille en oo oikeestaan tehny yhtään mitään tällä vikalla lomaviikolla. Kaikenlaisia suunnitelmia on ollu, kuten mökkireissu kavereiden kanssa, mutta Louise ei halunnu et meen koska siel ei ois ollu ketään "vastuuntunoista aikuista" vaikka kaikki on tai on melkein 18. Hauska reissu niillä oli kuulemma ollu, sain kuulla paljon "you should've been there!!" mut nojaa, ehkä kesälomalla sitten. Ehkä Louise vaan ajattelee et oon tosi epäluotettava tai jotain, ei se ees antanu mun jäädä Ellalle yöks la koska sen porukat ei ollu kotona. Jotain jostain vastuusta? Ihan hassua, en ees ajatellu et se ois mikään ongelma:D



Oon siis periaattees vaan nukkunu pitkään ja käyny salilla, ihan rattosaa elämää tääkin! Oltiin me torstaina Ellan ja Jaden kaa surffaamassa clifton beachilla, tai siis yritettiin surffata haha. Sain surffilaudan lainaan jadelta ja se oli semmonen kunnon lauta, ei mikään iso harjottelulauta niinkun viimekerralla. Ja aallot oli aika pelottavia, ne murtu vasta ihan rannassa ja oli ihan epätasasia, mä olin kyl niin surkee et ei mitään rajaa:D Koko ajan mä vaan got wiped out enkä päässy seisoon kertaakaan, onnistuin kolhiin mun pään ja pari muutakin paikkaa siihen lautaan, nyt on siis muutama mustelma jaloissa ja kuhmu päässä:D Ei se ollu vaarallista tai mitään, olin vaan ihan surkee. Hauskaa meil kuitenkin oli, sen jälkeen mentiin viel ellalle juomaan kaakaot koska ei ollu mikään ihan lämpimin päivä.

jee leivoin yks päivä korvapuusteja!

probability ah
Muutenkin sää on ollu ihan sairaan masentava koko viikon, eilenkin vaan sato kaatamalla koko päivän. Ens viikolla kai pitäis parantua, toivotaan parasta! Edessä ois nimittäin auschamps ja mä oon viikonlopun semmosen perheen kanssa beach housella Binalong baylla (kannattaa googlettaa, ihan siisti paikka!) eikä mua ainakaan haittais jos pääsis vähän nauttiin auringosta...;)

olkkarista kuva takapihalle, ihana sää

Seuraavasta perheestä ei oo vielä tietoo, vähän alan epäileen et löytyykö mulle ees seuraavaa perhettä!  Kyl kaikki kaverit sanoo et "if you're really desperate I'm sure you can stay with us for a while" mut ei toi oikein kuulosta siltä et ne oikeesti haluu mut asuun sinne. Ois kiva jos seuraava perhe ois enemmän mun tyylinen ja ehkä vähän rennompi, mut jos ei millään meinaa löytyy perhettä niin en usko et järjestö alkaa mitään valitseen, vaan mut pistetään siihe perheeseen joka ilmottautuu vapaaehtoseks.. Fingers crossed!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti