4.12.2012

mikä joulukuu?

marion bay
Ennemminkin ehkä kesä- tai heinäkuu. Ei oo kyllä mitään joulutunnelmaa, vaikka jouluun on enää muutama viikko. Häh, niin ja mitkä joululahjat?! Ei oo tullu osteltua kyl kellekään yhtään mitään, haha, toivottavasti kukaan ei hanki mulle mitään. Vähän mietin että pitäiskö näille butlereille ostaa jotain, mut oon ollu täällä vasta viikon et vähän hankala alkaa miettiin mitään lahjoja. Noh, saa nähä. Hassua, kun en todellakaan mitenkään erityisemmin odota joulu, ennemmin falls festareita (tulee oleen paras uusvuosi ikinä), uutta seelantia, 18v synttäreitä ja GBR (great barrier reef) + tottakai ispän näkemistä. YEAH.

Pitäis varmaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa tekeen jotain. En oo tehny oikein yhtään mitään, ja aika vaan menee ihan sairaan nopeesti! Eilenkin vaan kun tulin sukeltamasta ja autoin beciä maalaan sen huoneen niin yhtäkkiä kello olikin jo kymmenen illalla. Kerettiin kyl siinä välissä tekeen maailman parasta mango gelatoo, se maistu ihan taivaalta! Niin ja sukellus oli kyllä aivan mahtavaa, oli vika kerta kurssista ja mentiin ihan kunnolla sukeltaan, päästiin johonkin 12 metrin syvyyteen. Ihan hullua! En malta odottaa et päästään sukeltaan GBR:lle. Muutenkin oli aika hauskaa, siel oli mun lisäks 9 keski-ikästä miestä (tai no oli siel pari 25v), oli kyl aika avuton olo kun piti kantaa jotain ilmatankkeja johonkin ja mä kannan pienintä tankkia ihan hiessä ja muilla on kaks isoo tankkia. Hauskaa porukkaa kyllä, sovittiin että mennään porukalla sukeltaan kesän aikana kun muutamilla oli omat veneet ja kaikki (jos uskallan niiden kanssa mihinkään mennä...). Pitää kyllä selvittää et onks kallista vuokrata scuba gear, jos vaikka meenkin ihan vaan vapaa-ajalla sukeltaan.

Loppuviikosta oli kyl ihanat kelit! Torstaina mentiin becin ja hannahin kanssa marion bayhin viettään päivä, ihana paikka mut ihan sairaan kova tuuli. Löydettiin kyl suojanenkin paikka mis päästiin nauttiin kunnolla auringosta, lopputuloksena bec ja hannah ihan mukavasti palaneita! Mä en palanu ollenkaan, JEE, oli hauska kattella perjantaina niitä kun ne oli ihan tuskassa ja mä makoilin pihassa (35 astetta) ja luin kirjaa. Taaskaan en palanu, mulla tuloksena vaan kohtalainen rusketus;) Oon oppinu pistään aurinkorasvaa naamaan aina kun meen ulos, on ihan tuskaa kun naama palaa. Lauantainakin oli viel hyvä keli mut taas kauheen tuulista, 35 km/h, mitä ihmettä oikeesi? Mentiin kaupunkiin ja treffasin jaden kanssa, illalla ois ollu yhen jonnon 18th mutta mä en jaksanu mennä. Ois ollu kyl kiva pistää kunnon mekko päälle ja ne mun neonkeltaset korkkarit mutta mun piti herätä kauheen aikasin sukeltaan su aamuna. Ostin lauantaina kyl ehkä huikeimman mekon mun 18th synttäreitä varten;) Vähän ehkä ajoissa mutta se oli vaan niin siisti et oli pakko ostaa...

Oon jotenkin tosi laiskalla päällä ollu viimeaikoina, enkä oikein oo tehny mitään niin erikoista et ois kuvia tullu otettua. Jotenkin aina kauhee turistiolo kun kaivaa kameran laukusta niin sitä ei oo ihan kauheesti tullu tehtyä! Tuun niin kyllä katuun tota sit kun vuosi on ohi. Oh well. Huomenna lähetään becin kanssa niiden shackille bruny islandille, tarkotus ois reenata (haha), snorklata ja surffata, toivottavasti ois hyvät kelit! Viikonloppuna sit luultavasti vähän hauskanpitoo, muita suunnitelmia ei oo. Pitää kyllä keksiä jotain ens viikolle.

Niin joo, KIITOS ÄITI paketista, oli ihanaa vetää taas suklaata (hups kaks levyä meni jo.. mentiin chantellen kanssa leffaan kattoon skyfall ja sitä vaan tuli syötyä!) ja remixejä, ja nää butlerit arvosti tuliaisia huikeesti enemmän kun louise ja tee khin.
täs on meijän outdoor ed ryhmä, hauskaa porukkaa!