12.8.2012

busy week

ja taas tosi vähän kuvia! 

viime lauantain purhehdusreissulta


Tiistaina oli mun onnenpäivä. Mun rakas rakas äitini oli lähettäny mulle postissa sykemittarin mukana levyn suklaata, karkkia, purkkaa ja lehden! Kävelin Sandy Bayn postitoimistolle ja hain paketin ja kävelin kotiin levein hymy kasvoilla, kaikki vaan katto mua ihan ihmeissään. Host isä yritti sanoo mulle et no säästä nyt noita, syö vähän kerrallaan, mut mä avasin heti karkkipussin ja söin kaks riviä suklaata, ja oli kyllä sen arvosta!;)

Alexander Street
Alkuviikosta täällä oli ihan kauhee ilma. Vettä sato ja oli kylmä, ja viel kauhee tuuli. Olikin tosi kiva kun maanantaina seisoin bussipysäkillä 20min eikä bussi tullu, piti jättää eka saksan tunti välistä (harmi!), ja hyväksyä se ettei valkoset conssit voi pysyä puhtaina. Mt. Wellingtonilla kaikki sade tuli lumena, sekös oli sit iso juttu! Torstaina outdoor edin tunnilla mentiin siis bushwalking vuorelle, ja kaikki oli niiin innoissaan kun ne näki lunta (n. 0.5 cm kerros..), ja alko kauhee lumisota (en tiiä miten ne sai tehtyä lumipalloja niin pienestä määrästä lunta!). Ja vielä kun käveltiin alas niin alko sataan lunta ja kaikki hihku onnesta. Ihan siistiä!

koulun sisäpihalta, vasemmalla näkyy D-block ja keskellä/oikeella päärakennus eli A-block

liikunta"block", takana näkyy luminen Mt. Wellington
Koulussa on ihan rentoo, vaikka on mun jo kouluhommiakin pitäny tehä. Kaikki opet vaan olettaa et mä oon tosi tyhmä enkä ymmärrä mitään, eli ei kauheesti tarvi stressata!:D Alan pikkuhiljaa jo muistaan tyyppien nimiä ja alkaa oleen ihan tuttua mennä tunneille. Välitunneilla ja lounaalla hengaan jaden, chantellen, ellan ja muutamien muitten kanssa. Noi tytöt on tosi mukavia, oltiin niitten kaa torstaina uimassa, perjantaina mentiin Ellalle yöks ja tehtiin pitsaa ja katteltiin leffoja, ja lauantaina mentiin viel elokuviin. 

Tänään olin sit suunnistamassa (kahen tunnin ajomatkan päässä), ja näin taas kaks Wallabya kun juoksin (löntystin)! Harmi vaan et mun piti keskeyttää kun en ollu syöny tarpeeks vahvaa aamupalaa. En ymmärrä miten kukaan selviää vaan leivällä ja muroilla, pitää siis opetella käyttään kaasuliettä ja keittään puuroo ja vaik tekeen munakasta, vaikka host perhe kattoiskin silmät pyöreinä vierestä ja ihmettelis miten voin syödä lounaan aamupalaks (?). Pitää alkaa vähän reenaan etten ihan nolaa itteeni AusChampseissa. 

Odotan aika paljon syyskuuta, ekalla viikolla meen nimittäin Melbourneen (vaikka meijän kahen viikon loma alkaa vasta tokalla viikolla, mut ei se oo niin justiinsa), siitä meen Bendigoon mun yhelle host siskolle ja sen jälkeen Canberraan n. viikoks mun toiselle host siskolle (tai itseasiassa asun mun host isän siskolla, kun en kuulemma pystyis nukkuun siellä share housessa missä mun host sisko asuu). Haluisin mennä siitä vielä Sydneyyn sillein et menisin aamulla ja treffaisin Chantellen kaa siellä (sen isä asuu siellä) ja kierreltäis päivä, ja tulisin illalla takas Hobartiin, mut mun host perhe sanoo et se on vasten jotain sääntöjä (vaihteeks). Niin ja sillon alkaa tulla kevät!

Mulla on tosi hyvä olla täällä nyt, kivoja kavereita ja hyviä harrastuksia. Ainut mikä aiheuttaa päänvaivaa on tää host perhe, ei jotenkin vaan kemiat sovi yhteen tai jotain. Ei siinä mitään, on nää tosi mukavia ihimisiä, mut ihan eri ajatusmaailma ja elämäntavat ja harrastukset kun mulla. Yritän kyl tosi kovasti olla osa tätä perhettä ja tehä miten nää haluaa, mut en mä tiiä. No, kattellaan.. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti