13.11.2012

LOMALOMALOMA

JEEEE mulla alko vaatimaton 3kk pitunen kesäloma perjantaina:) Ihanaa! Ei mun oo koulussa kyl muutenkaan tarvinnu stressata, mut ihanaa ettei tarvi enää herätä aamulla aikasin kouluun. Voi tehä ihan mitä haluaa! Kavereilla on kyl vielä kokeita, mutta silti tosi jees. Voi vaan suunnata rannalle niinkun tehtiin sunnuntaina, chillata siellä, olla spontaani, tutustua uusiin ihmisiin ja järjestää vaikka pienimuotoset beach partyt (kyllä, oli aika hauska päivä!).

On mun elämä täs vähän hankaloitunukin. Muutin aluevalvojalle lauantaina, ja tää on Lenah Valley nimisessä paikassa aika kaukana kaikesta, busseja ei kauheesti oo eikä nettiä, aluevalvojan kissa on tosi ärsyttävä ja äänekäs ja aluevalvojaankin menee vähän hermo. Kaks viikkoo täällä, ja sit muutan Butlereille. Yritän kyl suurimman osan ajasta viettää kavereilla, mutta vähän rasittaa tää kun ei oo ees mitään kaappitilaa tavaroille. Voitte siis kuvitella kun mun kaikki kamat on tos huoneen lattialla matkalaukuissa ihan sekasin, ja oon niin siisti ja organised että sieltähän löytyy just se tietty paita tai kännykän laturi tosi helposti. Oon kyllä ilonen että muutin, vaikka tää vähän kaikkee hankaloittaakin (myös sitä salilla käymistä.. yhyy musta tulee vieläkin laiskempi). Perjantaina tosiaan oli mun vika ilta louisen ja tee khinin luona ja he päättivät lähtee kaksin ulos syömään (luultavasti juhlistaan mun lähtöö) joten meitsi lähti chantellen luokse ettei tarvinnu yksin olla. En haluu olla ilkee, mut mua ei kyllä harmittanu yhtään lauantaina kun piti sanoo moikat!

Tällä hetkellä on sit työnhaku käynnissä, vähän epäilen kyllä et mitään paikkaa löytyy mikä haluis työntekijän joka matkustaa melkein koko tammikuun ja lähtee kokonaan pois huhtikuun lopussa. Tammikuussa nimittäin suuntana Uusi Seelanti (vai uusi-seelanti, en tiedä miten se kirjotetaan) ja iskän kanssa Cairns ja Great Barrier Reef. Ihan mahtavaa päästä tonne valliriutalle, ens viikolla alkaakin sukelluskurssi et päästään ihan kunnolla scuba diving siellä. Jännää!!

Nyt en voi mitään kuvia latailla kun käytän kännykän nettiä. Mut hmm mitäs muuta tässä on tapahtunu.. Niin joo, torstaina oltiin vikaa kertaa koulusta surffaamassa ja oli sairaan kivaa!! Onnistuin seisoon monta kertaa ja olin ihan innoissani (mut en oo ihan varma et voiko sitä laskee kunnolla ees surffaamiseks kun aallot oli niin pieniä.) Keskiviikkona oli semmonen final assembly ja sanottiin heipat year 12 oppilaille. Suurin osa mun kavereist on kuitenkin onneks year 11 et ne on viel ens vuonnakin tuolla koulussa. Hui, ens kerta kun meen kouluun on helmikuussa 2013!!?? Toivottavasti kesäloma ei mee yhtä nopeesti kun aina Suomessa...

Eikai tässä nyt muuta oo tapahtunu. Terveisiä sinne Suomeen, toivottavasti ei oo ihan kauheeta syysmasennusta!