3.2.2013

18 ja straya day!

Oon jotenkin koko ajan vähän myöhässä täs kirjottamisessa. Nytkään ei oo oikein kauheeta fiilistä kun oon vähän kipee, mutta koitetaan silti. On vaan jotenkin niin kiireistä että on vaikee löytää aikaa kirjottamiseen. Ei oo enää semmosta tyjhänpäivästä istuskelu-/ datausaikaa niinkun entisessä perheessä, kun täällä jos oon himassa niin mielummin teen jotain becin tai clairen kanssa, mikä on siis tosi hyvä juttu. Tullaan kaikki tosi hyvin toimeen. 

Reilu viikko sitten täytin vihdoinkin 18!! Edellisenä iltana sain tietää et mun suunnitelmat että mun tyttökaverit tulis meille päiväks et voitais pitää bbq/beach day meni aikalailla mönkään, kun niin moni ei päässy, eli mulla ei ollu fiilikset ihan kauheen korkeella. Sit katoin viel ennen kun menin nukkuun yhen suomalaisen leffan (kohta 18) minkä äiti oli mulle lähettäny, ja se oli aka surullinen ja haikee et sit kun aamulla heräsin niin en ollu ihan niin innoissaan kun ois ehkä voinu olla. Mut sit nousin sängystä ja kävelin keittiöön ja bec siel hääräs jo vohvelitaikinan kanssa ja oli niin innoissaan et se tarttu sit muhunkin!:) Mä sain suomen paketit just sopivasti siinä aamulla (kiitos äiti, moona, salla, mamma ja pappa!) ja sit jade ja chantelle tuli käymään. Myöhemmin bree tuli viel käymään ja katottiin sen kanssa leffaa (ilma oli sateinen, perus tassie, ja bec oli grillimasteri). 

Siin sit kun liz ja claire tuli töistä niin poksautettiin skumppapullo ja syötiin isoin ateria ikinä, roast lamb ja jälkkäriks semmonen double decker mudcake mis oli 18 kynttilää päällä tottakai;) Sain niiltäkin viel lahjat, liz ja bill anto mulle semmosen macpacin repun, kun oisin semmosta vähän kaivannu siel uudessa seelannissakin ja sit varasiskot anto mulle semmosen hopeisen ranneketjun minkälaisen nekin on saanu kun ne on täyttäny 18. Tuli melkein kyyneleet silmiin kun ne oli kaikki silleen et "it was a really good day when you came to stay with us", ihania ihmisiä kyllä! Illalla meijän piti tottakai viel lähtee clairen ja becin kanssa pubiin juhlistaan mun täysikäisyyttä. Kiva päivähän se sit loppujenlopuks siis oli:)

Keskiviikkona oli becin parhaan kaverin Hannahin 18v partyt mitä oltiinkin jo aika kauan odotettu! Sinne mä olin ostanu sen kimallemekonkin, ja oli kyllä hyvä ilta vaikka mä en sieltä melkein ketään hannahin ja becin lisäks tuntenukkaan.  





Torstai ja perjantai meni myöhään heräillessä ja kesätöitä ettiessä. On kyllä ihan sairaan vaikeeta hakee noita kesätöitä täältä käsin!! Tälläkin hetkellä pitäis varmaan lähetellä jotain hakemuksia. plaah. 

Lauantaina olikin sit kauan odotettu Australia day! Ja oli kyl yks hauskimmista päivistä pitkään aikaan, ja oli kiva nähä kaikkii kavereita kun en niit fallsin jälkeen ollukaan oikein nähny. Ella tuli meille aamulla repiin mut sängystä ylös ja lähettiin kingstoniin. Ei ollu mikään huikee ilma, perus tassie weather taas, mut siel oli kaikkee happeningiä ja kojua ja konserttia sun muuta. Törmättiin muutamaan koulukaveriin ja sit jade pääsi töistä ja istuskeltiin siellä vaan ja käytiin ellan kanssa myös uimassa koska kuulemma aina pitää australia dayna mennä uimaan. Iltapäivällä törmättiin yhteen robiin ja joeen ja ne oli kans menossa yhelle Nickille kun sil oli bileet niin mä lähin sit niitten mukaan. Mua vähän mietitytti sinne meno kun just noi mun lähimmät kaveri ei ollu menossa, mut sit kun sinne päästiin (jäätiin väärällä pysäkillä ja jouduttiin käveleen joku 2km) niin siel oli tosi hauskaa ja kaikkii meijän koululaisii ja joo, siel oli vaan tosi jees. Tääl ausseis on aina australia daynä semmonen hottest 100 countdown edellisen vuoden kuumimmista biiseistä siis, eli kuunneltiin sitä siel ja chillattiin. Harmi vaan et siin kasin maissa mä tajusin et ei hitto, ei mul oo kyytii himaan ja tää on toisella puolella kaupunkia ja mul on huomiset kamat pakkaamatta eli piti lähtee just ennen kun top 5 soitettiin. :( Mutta hauskaa mulla oli jokatapauksessa. Eikä mua nyt niin haitannu et piti lähtee pakkaan koska seuraavana päivänä näkisin iskän.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti