22.2.2013

kun muut tanssi vanhoja..

..niin mä suuntasin pari tuntia pohjoseen Hobartista Coles Bayhin! Otin pari päivää pois koulusta ja lähettiin sinne butlerien kanssa viettään Lizin äidin 80v-juhlia ja ihan muuten vaan lomaileen. Aah mikä viikonloppu! Maattiin rannalla, syötiin hyvää ruokaa, snorklattiin, kiivettiin Mt. Amos ja tehtiin semmonen 5h bushwalk. Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa..
fisheries:



 honeymoon bays:













 sleepy bay/snorkelling


Climbing mt. Amos







hazards beach



wineglass bay



Muuten täällä menee aika loistavasti! En vaan haluu käsittää että aikaa on enää se 10vk jäljellä, kun jotenkin täällä on nyt oma elämä ja kaverit ja kaikki on hyvin. Kun menin just ton coles bay reissun jälkeen facebookiin ja näin kaikkien kamujen vanhojen kuvia niin vähän kyllä jotenkin iski semmonen pieni masennus, tajusin että pitää taas löytää uusia kavereita lukiosta jos haluun tanssii vanhat vuotta nuorempien kanssa ja viel vaan se ettei pääse niiden oman ikästen kavereiden kanssa juhliin just vanhoja ja penkkareita. Mut hetken kun olin ollu ihan maassa niin päätin että onhan mulla täällä ollu aika mahtavaa enkä vaihtais tätä vuotta mihinkään vanhoihin, ja jos oon tästä selvinny niin ehkä mä parista lukiovuodestakin selviän. Vaikee täältä tulee kyllä olla lähteen, en haluu ees ajatella vielä miltä tuntuu sillon 30.4. kun pitäis lentää suomeen. Voisin olla täällä viel näiden kouluvuoden loppuun asti, siis marraskuuhun, et pääsisin näiden kanssa kokeen year 12 ja kaikkien 18th partyt! Mut älä huoli äiti, kyllä mä nyt tuun Suomeen sillon vappuna (ainakin väliaikasesti.. ei vaan!).

Perus elämää siis! Jätin koulussa valokuvauksen pois, niin nyt mulla on se normaali määrä kursseja. Koulussa on ollu siis ihan jees, matikassa oon varsinkin ollu ihan on top of things, luulin että mul ei riittäis motia siihen mutta oon siellä tunneilla aina ihan innoissaan haha! Tänne tuli semmosii tanskalaisii oppilaita muutamaks viikoks, ja ne on tosi mukavia, ihan kivaa vaihtelua taas arkeen kun näkee uusia naamoja. Reenaamiseen ei oo tosiaan kauheesti motia, penikat sattuu ja polvikin joskus, vaikee lähtee lenkille kun se on tuskaa. Ehkä jossain vaiheessa jaksaa taas panostaa kunnolla, mut en mä nyt jaksa stressata. She'll be 'right!

Nyt tääl on semmonen suomalainen tyttö Susanna käymässä, se on siis myös suunnistaja ja tapasin sen siel uudessa seelannissa! Se on täällä viikonlopun, eli jonkunlaista ohjelmaa tässä tiedossa, mut siitä sit lisää ens kerralla:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti