9.2.2013

back to school...

sunset at dodges ferry on tuesday evening
Huhhuh, onpa ollu rankka viikko! Koulua kolme päivää takana, ja olin eilen illalla kyllä ihan exhausted. Ei se todellakaan stressaavaa oo vielä ollu, mutta jotenkin se et pitää herätä aikasin ja olla sosiaalinen koko päivän on hirmu rankkaa näin kolmen kuukauden kesäloman jälkeen. Miten mä ikinä selviän lukioon palaamisesta?!

Lauantaina palasin Cairnsista (mistä kirjottelen kun kerkeen, mut oli ihan mahtava reissu ja niiiin kiva nähdä ispää pitkästä aikaa) eikä ollu ihan mahtava olo. Tulin siellä cairnsissa kipeeks ja sit la iltana mentiin marion bayhin johonkin perhetutuille BBQlle, ja oli kyllä ihan kauhee olo. Sit sunnuntaina makasin vaan sängyssä ja olin ihan heikko ja yskitti ja sillee, varmaan se ajatus kouluun menosta vaan hirvitti. Maanantaina oli jo vähän parempi olo, ja tapasin Ellan kaupungissa, oli aika huvittavaa kun löhöttiin vaan yhessä kahvilassa ja valitettiin että eei en haluu mennä kouluun. Ja sit shoppailtiin vähän uusia vaatteita ja heti oli miljoona kertaa kivempi fiilis, oli tosi kiva nähä Ellaa tollein kunnolla ja vaihtaa kuulumisia!:)

Tiistai olikin super kiva päivä, viimenen lomapäivä! Aamulla jade ja pari muuta kaveria tuli hakeen mut himasta ja lähettiin cliftoniin surffaamaan. Mul oli viel vähän heikko fiilis niin en ollu vedessä ihan kauheen kauaa, mutta oli tosi nätti päivä ja lämmintä niin otin vaan arskaa sit loppuajan. Iltapäivällä vietin hetken ihan vaan himassa, ja pähkäilin et pitäiskö mennä yhen kaverin 19th partyihin illalla. Ongelma oli että juhlat oli sen shackilla vähän kauempana, ja sielt on tunnin ajomatka kaupunkiin, ja mulla alkais koulu seuraavana päivänä klo 8.45. Bec tuli kotiin ja sano et noniin petra, nyt lähetään, ja niin me sit mentiinkin, ja huikee ilta oli! Sielt mä sit aamulla lähin virkeenä 4h yöunilla bussilla kaupunkiin ja kouluun.. Ei se onneks mikään tärkee päivä ollu, ja oli super kivaa nähä taas kaikkia, ja oli 33 asteen päivä ja aurinkoista ja ainut mikä harmittti oli se et ei oltu biitsillä vaan koulussa. Mut jäi hyvä fiilis kyllä, enkä mä aijo ottaa mitään stressiä nyt koulusta kun oon siellä vaan ekan jakson ajan (nyyyhhh!!!).

Torstaina oli vähän tylsempi päivä, ja väsytti ihan sikana aamulla. Kaiken lisäks tässä hobartin lähellä alko taas uus bushfire, ja kun se meijän koulu on semmosen mäen päällä, niin sielläkin oli ihan savusta. Mut lämmmin päivä taas, ja päätettiin chantellen kanssa et meen niille yöks kun se on muuttanu, niin busseiltiin belleriveen hakeen mun kamat koulun jälkeen ja käytiin uimassa, ja sit mentiin kingstoniin ja vietettiin kiva ilta tacojen ja leffan kera:) Perjantai-aamuna olin taas astetta unisempi, ja koulun jälkeen kun pääsin himaan lagasin vaan tossa rannalla kun olin käyny uimassa eikä ollu vaan yhtään energiaa. Jotenkin sain itteni lenkille, oli ihan mahtava ilta kun kaikki se savu ilmassa meni ihan punaseks auringonlaskun takia. Käytiin viel becin kanssa ilta-uinnilla ja syötiin kunnon grilli-illallinen, ei varmaan ois voinu olla yhtään parempi olo kun lösähdin sänkyyn siinä kymmenen maissa ja nukahdin ihan silmänräpäyksessä.

Mulla on koulussa nyt valokuvausta, housing and design, sport science, athlete development ja matikkaa. Aattelin et voisin jättää niistä yhen pois et mulla ois yhtä paljon aineita kun muillakin. Vähän mietityttää toi athlete ja matikka, että jaksanko olla siellä tunneilla ja onko motia, mutta saa nyt nähä mitä teen. Sport science on kiinnostavaa mut aika monet asiat on tuttuja mulle, ja siel pitää tehä ihan sikana töitä. Mut on se ehkä ihan hyvä tehä jotain kouluhommiakin... Nyt on onneks pitkä viikonloppu edessä kun maanantai on public holiday! Sit onkin ohjelmaa melkein joka viikonlopulle, aika tuntuu menevän vähän liian nopeesti kyllä. Alle kolme kuukautta siihen et palaan Suomeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti