21.4.2013

on holidays again

Enää reilu viikko aussielämää jäljellä. ?!?!! En ees voi tajuta että vaihtarivuosi on jo suurinpiirtein ohi! Sain jo SEA:ltakin semmosen todistuksen että oon suorittanu vaihtarivuoden, ja semmosen kirjeen että "congratulations on successfully completing your exchange in Australia" .......

On ollu taas tosi kiva viikko. Perjantaina alko tosiaan 4kk kesäloma (!!!!), mulla on vaan ihan hiton laiska olo kun kaikki muut Suomessakin opiskelee ja pääsee eteenpäin lukiossa ja silleen, ja mä vaan tyyliin seison paikollani siinä missä viime vuonna lukion ykkösen päätin. Tai siis jotenkin ahdistaa et ois koko vuosi menny hukkaan tai jotain, opiskelun puolesta siis. Keskiviikkona oli kiva päivä, koulussa oli semmonen food fair ja muutenkin aika rentoo. Kävin sinä aamuna Chantellen kanssa kaupungissa aamupalalla kun se lähti sit Sydneyyn ja tulee takas vasta sen jälkeen kun mä oon lähteny. Sit illalla mä menin Katelle ja sit mentiin the Metziin juhlistaan Willin ekaa night in town. Oli huippu ilta! Torstaiaamuna kate lähti aikasin kouluun ja mä menin sit parin tunnin päästä myös kun olin eka nukkunu vähän pidempään. Sit piti sanoo Katelle moikat kun se lähti Perthiin ja tulee kanssa takas vasta kun mä oon lähteny. Torstai oli kyllä ihan kamala päivä, kun sain noi kirjeetkin sillon ja itketti ja ahdisti ja koitin käydä lenkillä mut penikoihin sattu ja harmitti vaan niin loppujenlopuks heitin vaan koala onesien päälle ja menin nukkuun.






Perjantaina oli sit vika päivä ikinä Hobart Collegessa! Kaikki oli ihan pumped kun alko lomat ja lounaalla päätettiin sit koko porukalla lähtee Hungry Jacksiin, kolme autollista porukkaa ja hyvä meininki. Sit kävin hakeen himasta mun kamat ja lähettiin Emmalle, kun se asuu tosi lähellä semmosta paikkaa mis mä pidin sinä iltana semmosen läksiäisillallisen, kutsuin siis 30 mun kaveria ihan vaan casual dinnerille kun mä en pystyny pitään mitään bileitä. Sen jälkeen mentiin emmalle viel juhlimaan ja oli taas hauska ilta.





zoe gemma casey stacey mä bree nikki emma, love these girls!




Eilen kun heräiltiin sieltä emmalta ja oltiin syöty paras aamupala ikinä (emma on paras kokki) niin päätettiin että lähetään surffaamaan. Ajeltiin south armia kohti ja mentii tsekkaan aallot, hiukan isot ehkä mulle mutta tajuttiin että eihän meillä oo ees lautoja. Pojat meni sit for a surf ja mä ja emma käytiin vaan uimassa. Gotta love tassie, ei siellä rannalla ollu taas meijän lisäks ketään muita! Emma heitti mut kotiin ja sit nikki lähetti viestiä et jos mä haluisin mennä sen kanssa staceylle yöks. No, miks ei, ja hetken päästä ne tulikin hakeen mut kotoo ja ajeltiin staceylle ja pidettiin rento sleepover, mä katoin the perks of being a wallflower ja itkin silmät päästä, stacey ja nikki molemmat nukahti melkein heti kun leffa alko. Nyt aurinko paistaa ja lähen varmaan pyörälenkille, tääl ois nyt semmonen suunnistusleiri mutta mä missasin ekan treenin kun olin staceylla enkä nyt pääse sinne mitenkään, niin meen sinne vasta ehkä huomenna.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti