2.4.2013

i love my friends

Moikka ja hyvää pääsiäistä! Täällä on ollu aika vauhdikas viikonloppu, menoo on riittäny vaikka oonkin ollu sunnuntaista asti yksin kotona. Oikeesti jotenkin niin kiva huomata että on oikeesti tosi hyviä kavereita täällä jotka haluu viettää aikaa mun kanssa ja kenen kanssa tulee tehtyä kaikkee hauskaa. Muistan sillon alussa kun en meinannu millään tutustua kehenkään ja panikoin aika rankasti niiden ekojen viikkojen aikana että mitäköhän tästäkin nyt tulee, saa nähä saanko ees yhtä hyvää kaveria. Jade oli mun eka kaveri, ja sen kautta tutustuin Chantelleen (jonka kanssa en oo enää kauheen hyvä kaveri), ja Ellaan joka on varmaan mun paras kaveri täällä. Ryan ja John on hauskoja ja hengataan ellan ja niiden kanssa aina koulussa. Casey on ihana, samoin kun Emma jonka kaa oon tänä viikonloppuna viettäny aika paljon aikaa. Bree on kans viel yks mun lähimmistä kavereista täällä, ja sen kautta oon sit tutustunu Staceyyn, Lucyyn ja Kateen, sit oon tutustunu nyt vähän paremmin Nikkiin ja Zoeyyn. Noiden tyttöjen ja ryanin kautta oon sit tutustunu Will, Ollie, Ollie (aka biggerz), Josh (aka quiggerz), Nick, Ollie Brown, Xavier, Sammy ja Michael (aka burgo) nimisiin tyyppeihin, hauskaa porukkaa. Siis että aika hyvin musta tuntuu että oon tänne joukkoon sulautunu! Toivon vaan ettei mua ihan heti unohdeta kun lähen, ja että tulis oikeesti pidettyä yhteyttä porukan kanssa.

Nyt siis tähän viikonloppuun. Perjantain vietin himassa - kärsin pienen accidentin keskiviikkona josta johtuen en oikein voinu mennä mihinkään julkisuuteen, mutta ei siitä sen enempää. Skypetin äitin ja siskojen kanssa, siivosin huoneen, kävin lenkillä, pesin pyykkiä, oikein tehokas päivä. Lauantaina ella tuli käymään meillä ja käytiin pyöräilemässä ja vielä uimassa, vaikka vesi onkin jo jäätävää (oon true tassie). Sit iltapäivällä suuntasin caseylle, missä me sit emman, ellien ja nikkin kanssa valmistauduttiin katen 18th partyjä varten. Oli kyllä yks hauskimmista illoista vähään aikaan!

bree
casey

nikki, kate, stacey, lucy, bree and i

ellie, casey, nikki, emma and i

emma

meitsi, lucy, kate ja stacey
Sunnuntaina heräiltiin sitten caseyltä ja emma, nikki ja mä päätettiin mennä meille syömään kunnon eggs and bacon aamupala. Siinä sit chillattiin ja juteltiin, oikein mukava aamu. Illalla ella tuli taas meille ja pidettiin toinen leffailta, mä meinasin panikoida ennen kun se tuli kun olin yksin himassa ja oli pimeetä ja pelottavaa, onneks ella tuli pelastaan mut! Maanantaina heräiltiin sit kymmenen maissa ja emma soitti et haluttaisko me lähtee eläintarhaan. what?! Tottakai me sit mentiin, ella, nikki, emma ja mä siis mentiin muiden turistien keskelle Zoo Doo nimiseen eläintarhaan tsiigaileen leijonia, tiikereitä, kameleita, apinoita ja sit kaikkia aussieläimiä. Päätettiin hauska päivä fish and chipseillä, aah.

Suuntasin himaan, kävin lenkillä ja aloin kerään kamoja kun mun ja breen oli tarkotus mennä katelle muiden tyttöjen kanssa sleepoverille. Unfortunately bree päätti et on liian väsyny tekeen mitään ja mä myöhästyin bussista (hiton public holiday buses). Aloin jo ihan masentuun että nyyh pitääkö mun viettää yö yksin täällä pelottavassa talossa, mut sit emma soitti ja sano et se tulee hakeen mut ja me mennään sen kaverille yöks. Vastasin tottakai myöntävästi (musta on tullu joku ihme yes man, en mä voi sanoo ei millekään kun mulla on niin vähän aikaa tällä jäljellä!) ja pidettiin hauska ilta. Tänään aamulla tulin sit takas himaan just samaan aikaan kun bec ja claire palas bendigosta kisoista. Becilla oli valitettavasti menny huonosti eikä se päässy JWOC joukkueeseen :( On tässä hyväkin puoli, nyt se voi tulla aikasemmin suomeen!

Tasan neljä viikkoo jäljellä??!!! Tiiän, ei pitäis alottaa mitään countdownia, mutta ei tälle vaan voi mitään. Kun viikonloppuna tapahtu niin paljon kaikkee kivaa ja tutustuin niin paljon uusiin ihmisiin, niin tajusin että mullahan jää täällä asiat ihan kesken kun lähen. Toisaalta kyllä jotenkin odotan sitä kun pitää alkaa pakkaamaan laukkuja, ihan outoo i know, koska sillon  luultavasti it's the last thing i want to do. Pitää vaan yrittää pitää mielessä ruisleipä, maito, irtokarkit ja sauna (ja ehkä perhe ja kaverit myös), ja vaan olla onnellinen siitä että oon saanu olla täällä ja kokee niin paljon kaikkee hienoo :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti