14.4.2013

this town

Hobart on niin ihana kaupunki. Tällä viikolla oon huomannu miten kaunista täällä oikeesti on, joka ilta jotain mahtavia auringonlaskuja tai aurinkoisia aamuja, aah!









En tiiä johtuuko siitä et on vaan pari viikkoo jäljellä vai mistä, mut joka kerta kun oon käyny lenkillä nyt lähiaikoina (joka päivä, jejjeee hyvä minä!) niin kattelen vaan ympärille ihan ihmeissäni et miten voi olla näin kaunista, vedän kännykän esiin ja otan kuvia ja meen ihan haikeeks. Haha!

Mitäs tässä on nyt tapahtunu. Koulu on menny ihan laiskotteluks, ei vaan oo enää yhtään motia siihen kun on enää yks viikko sitä "puurtamista" jäljellä. Kyl mä sain viel matikan kokeesta täydet pisteet mut ei siihenkään tullu luettua, ärsyttää vaan kun istun siellä tunneilla ihan tylsistyneenä kun en vaan jaksa kuunnella ja keskittyä ja sit tuntuu silt et ne tunnit kestää 5 tuntia. Ois hyvä jos jaksais viel olla ihan mukana siellä mut ei vaan pysty. Nyt tulevalla eli mun vikalla kouluviikolla on joka tunnilla jotain läksiäishässäkkää, ja sit meil on keskiviikkona semmonen food fair eli ihan rentoo pitäis olla. Sit mä järjestin perjantaiks semmosen dinner jutun mun lähimmille kavereille tääl ennen kun tyypit lähtee lomien viettoon, toivottavasti se menee hyvin. Sen jälkeen onkin reilun viikon loma, ja claire ja mä ollaan ainakin menossa viel johonkin bushwalkille ja ehkä sukeltaan, ja sit ti 30.4 at 5pm mun lento lähtee täält Hobartista Sydneyyn ja sielt Abu Dhabin ja Frankfurtin kautta Helsinkiin. a-p-u-a

Viime perjantaina mentiin chantellen luokse viettään ilta ja pitään hauskaa. Lauantaina mentiin katen kanssa viel illalla kaupunkiin parin kaverin kanssa. Mun reenaaminen on tosiaan alkanu aika hyvin, motia riittää jostain syystä ja juoksukin alkaa kulkeen! Just torstaina kävin ehkä parhaimmalla juoskulenkillä tos biitsillä, mistä puolet noista kuvistakin tuli otettua. Sit muistin myös että mulla on semmonen 7 day free trial card yhelle kuntosalille tuol kaupungissa, niin kävin sit perjantaina siellä nyrkkeilyssä taas pitkästä aikaa! Se vetäjä oli kyl ihan hullu, ja oli varmaan rankin nyrkkeilytunti mis oon ollu. Sielt oli sit kiva ihan väsyneenä pyöräillä viel se vajaa 10km kotiin, no ainakin tuli kunnon treeni (enkä vieläkään pysty nostaan käsiä ylös kivuttomasti, haha).

Eilen pidettiin sit tämmönen family outing hockeyn merkeissä! Kaikki tässä perheessä pelaa hockeytä, ja lauantaina becilla ja clairella oli peli, sit billillä oli peli ja sit becillä oli toinen korkeempitasonen peli. Liz on siis keskittyny nyt soutuun kun sillä on nationals tulossa viikon päästä, se käy siis 6 kertaa viikossa joskus kuudelta aamulla soututreeneissä. Ja ikää hänellä on siis 50+!




Illalla suuntasin caseylle missä vietettiin alkuilta, ja sit lähettiin katen ja parin muun kanssa tsekkaamaan the aston shuffle! Awesome night, päästiin vaan nukkuun aika myöhään ja nyt väsyttää. Eikai sitä muu auta kun lähtee pitkälle pyörälenkille.... Palailen tänne varmaan viikon päästä astetta huonommissa fiiliksissä kun pitää sanoo moikat jo muutamalle tosi hyvälle kaverille (esim katelle) ens viikolla. Mutta kyllä mä nyt oon tajunnu että aika kivahan on taas päästä Suomeenkin näkeen perhettä ja kavereita. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti