7.10.2012

3KK

Hullua! Toisaalta tuntuu että aika on menny tosi nopeesti, toisaalta taas niin paljon kaikkee on mahtunu tohon kolmeen kuukauteen.. Ja niin paljon tulee vielä tapahtuun! Kesä lähestyy koko ajan JEE im so keen ja pääsee tekeen kaikkee rentoo, mulla ohjelmassa (toivottavasti) mm. Falls Festival ja reissu ispän kanssa johonkinpäin ausseja/uuteen-seelantiin. Oon aika onnellinen, ettei mulla oo ollu mitään major koti-ikävää, ja tuntuis turhalta haaskata aikaa semmoseen kun oon täällä loppujenlopuks ihan hetken.




Hyvin siis sujuu, normielämää ja sitärataa. Koulussa on ollu mulla rentoo, kaikki muut panikoi kun on enää kuukausi koulua ja kuukaudessa pitää tehä kaikki retests ja assignments ja sit sen jälkeen on kahen viikon exam period ja finals. Mulla ei oo vuoden lopussa mitään kokeita eikä nää arvosanat oikein vaikuta mihinkään eli aika helppoo olla stressaamatta (vaikka vähän pistää silmään matikan C integroinnista). Graphic design on aika vaikeeta, kun harjottelen käyttään photoshopia, ja alotin sen vasta viime viikolla eli oon ihan hukassa eikä kukaan oikein kerkee auttaan. Outdoor edissä mentiin mountainbiking, innolla ootan seuraavia viikkoja kun ohjelmassa on surffausta clifton beachilla (siellä missä olin jaden ja ellan kaa lomalla), voin vaan kuvitella mun takkutukan niiden tuntien jälkeen, kiva mennä takas kouluun siitä! Eivaan, kyl se tulee oleen hauskaa, ja toivottavasti opin surffaamaan paremmin.

Alkuviikosta sain meiliä yheltä suunnistajaperheeltä että ne vois hostata mut jos tarvin uuden perheen. Yhtäkkiä mulla olikin siis kaks mahdollista perhettä, toinen hippiperhe 6km pikkukylä-margatesta metsään ja toinen Bellerive nimisessä suburbissa ton lahden/joen toisella puolella. Pitkän pähkäilyn ja äitin kanssa sähköpostittelun jälkeen ilmotin järjestölle ton suunnistajaperheen yhteystiedot, jotenkin tuntu vaan enemmän omalta kun joku kasvissyöjähippiperhe, ja bussiyhteydet yms on huomattavasti paremmat sieltä kun tuolta margatesta (tai siis 6km margatesta pois, Nierinna nimisessä paikassa.. Sieltä ei kulje siis yhtään busseja mihinkään). Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin, ne kaikki tarkastukset yms, ja perhe ei muuta mieltään. Ne vaikuttaa kyl tosi mukavilta, tapasin ne viime viikonloppuna ja tulin niiden keskimmäisen tytön kanssa takas Hobartiin sunnuntaina.

ei oikein tullu hyviä kuvia goprolla kun ei siinä ollu ees salamavaloo:(

Eilen mentiin viettään iltaa chantellen luokse, joka oli sit kutsunu vähän enemmänkin porukkaa ja oli kyl taas hauskaa. Menin jadelle yöks kun se asuu siinä lähellä eikä chantellen äiti ollu kotona eli en obviously voinu jäädä sinne yöks(?!), mutta olin kyl ihan yllättyny kun Louise ei ees soittanu jaden äidille tai muutenkaan ollu ylihuolehtivainen, kysy vaan että tarviinko sinne kyydin ja that's it. Ehkä se alkaa siis pikkuhiljaa luottaan muhun, EHKÄ, meillä oli hyvää bonding aikaa muutenkin perjantaina kun se esitteli mulle sen mekkoja ja kenkiä haha.

Tänään piti olla kahetkin juhlat mihin mun piti mennä, mutta loppujenlopuks nukuin, katoin pari leffaa, ja tilattiin tiffanyn kanssa dominoksesta pizza (ja kokista sun muuta, oli joku sääntö et kotikuljetuksen pitää olla vähintään $20). Ihan rentoo, vaikka olis ollu kiva mennä vähän pitään hauskaakin. Louise ja Tee Khin lähti siis Launcestoniin johonkin tee khinin työjuttuun ja tulee takasin huomenna, siitä johtu tää rentous tänä iltana.

namnam!
Yritän olla tosi säästeliäs nyt lokakuussa, kun kulutin ihan hulluna liikaa rahaa viime kuun lomalla. Ei oo siis mitään isoja suunnitelmia tai menoja, mumford and sons on tulossa tänne parin viikon päästä mut lipu maksaa $90 enkä oo ihan kauheesti niitä kuunnellu. Kaikki kuuntelee niitä täällä, ja muuta ton tyyppistä musaa, kaikkee tosi indie ja chilliä musiikkia. Ihan kiinnostavaa tulee oleen toi Falls Festival jos päädyn meneen sinne, siellä on just semmosta aussimusaa (ja two door cinema club yeww). Hobart show day on kans joskus lokakuun lopussa, se on joku iso juttu ja vapaapäivä koulusta, ilotulituksia sun muuta. Ja ellan synttärit on ens perjantaina! Pitää keksiä joku lahja hmm.

Anyways, paljon terkkuja suomeen!