29.10.2012

lämpööö

Aah tätä lämpöö!!! Olin tässä just lähössä salille body pumpiin mut sit tulin toisiin ajatuksiin ja päätin et meen vasta myöhemmin spinningiin, koska mun selkä on niin pahasti käristyny että ees ajatus ylävartalon käytöstä sattuu, hehe. Vietin koko eilisen päivän ulkona kun oli niin hyvä keli, eikä siitä kauheesti hyvää seurannuXD pitää muistaa käyttää aurinkorasvaa, tää aurinko on täällä ihan kauheen voimakas.

On ollu vähän rasittavia nää viimepäivät, kun oon vaan stressannu siitä tulevasta väliaikasesta perheestä. Kauheen moni tarjoutu ottaan mut siks kolmeks viikoks ja sit yhtäkkii olikin vaan yks ja sit se meni mönkään ja plaah ja nyt on alle kaks viikkoo siihen että muutan (JEE) eikä mitään poliisitarkastuksia kerkee enää tekeen ja äääh kauheen monimutkaselta tuntuu (vaikka ei se varmaan oikeesti oo). Nyt kuitenkin sovittiin aluevalvojan kanssa tämmönen alustava suunnitelma että menisin sen luokse asuun ja voisin sit tehä muutaman päivän yökyläreissuja kavereille, sit ei ainakaan tarvis mistään tarkastuksista huolehtia. Mun aluevalvoja ei kyllä mikään mun lempi-ihminen oo mutta eiköhän se kaks/kolme viikkoo mee ihan hyvin (+ sillä on tosi söpö valkonen kisu)

Viime viikko meni ihan sairaan nopeesti. Sain probability practise testistä 88% eli A!!!!! yeahhh baby I'm back haha;) Siinä mun viikko... Eivaan, torstaina oli Hobart Show Day eli public holiday. Keskiviikkona sit mentiin emmalle yöks ja käytiin parissa get togethereissä ja silleen. Ärsyttävää kun ei oo julkista liikennettä iltasin tai öisin, jouduttiin kulkeen aina taksilla (mikä on siis ihan normaalia täällä). Torstaina löhöttiin meillä hetki ja sit piti taas alkaa get ready kun meijät oli kutsuttu semmosiin halloween juhliin. Mulla ei ollu kauheesti fiilistä, mutta lähin koska halusin käyttää niitä mun uusia ihania korkkareita hehe. Säädettin busseilla sinne ja oli kyllä ihan painajainen! Tytöt oli siellä oikeesti alusvaatteissa ja pupukorvissa niinkun jossain mean girlsissä, enkä ees käyttäny mun korkkareita kun ne ois menny ihan pilalle siellä. Lähettiin puolen tunnin päästä jo pois (taas taksilla...), ihan turha reissu kyllä. Onneks en tuntenu sieltä ketään eikä ne ollu mun kavereita!

Viikonloppuna ei tapahtunu kauheesti mitään. Kattelin leffoja ja nukuin yövelkoja keskiviikolta ja torstailta pois. Vähän oli semmonen fiilis että ois ollu kiva lähtee käymään filippiineillä moikkaamassa perhettä mutta ei mitään sen vakavampaa. Kaikki kaveritkin luki kokeisiin tai teki töitä, oisin halunnu suunnata rannalle sunnuntaina mutta kaikki oli niin hemmetin ahkeria kouluhommien kanssa niin munkin piti olla (ja suuntasin takapihalle ottaan arskaa;)) Kyllä mä leikkasin nurtsin semmosella vanhanaikasella lihasvoimalla toimivalla leikkurilla ja sen takia taiskin toi selkä kärähtää (mulla kesti ainakin kaks tuntia...)

Yks juttu mitä toivoisin tänne ois hiihtoladut! Nyt kun siellä suomessa on alkanu meneen pakkasen puolelle (vaikka se ei  varmaan kauaa niin välttämättä oo) oon alkanu ikävöimään hiihtämistä. Ois niin hauskaa päästä ladulle kun se on niin hyvää reeniäkin. Mulla on penikat niin kipeenä etten kauheesti juokse ja salilla käyminen on loppujen lopuks aika ykstoikkosta, samat tunnit viikosta toiseen eikä mitään progressiivisuutta. Ihan kiva et sit kun (jos) muutan sinne butlereille niin siellä on muitakin jotka urheilee et jos siitä sais jotain innostusta. Tai siis pitääkin saada koska en voi varmaan enää käydä tällä salilla kun tää on niin kaukana bellerivestä.

*Joo moro, en ihan vielä julkassu tätä kun sain soiton aluevalvojalta. En mä ilmeisesti voikaan mennä sille asuun. Tosi hauskaa. Mihinköhän mä muutan sit 10 päivän päästä.