20.10.2012

i will wait i will wait for you

Nyt mäkin oon tykästyny tähän mumford and sons musaan.. Tää biisi pyörii koko ajan mun päässä babelin ja the boxerin lisäks. Aah! Tiistaina on se konsertti mutta en mä viittiny hankkia sitä lippua, ei mua oikein ees haittaa kun mun kavereist vaan muutama on menossa. Mut tää on kuitenkin ihanaa fiilistelymusaa! Myös rudimentalin not giving in on ihana: 
Rudimental ja tuhat muuta hyvää esiintyjää ois semmosil future music festivaaleilla maaliskuussa melbournessa, sinne ois tarkotus suunnata Jaden kanssa (mehän ollaan sillon jo 18 jeejee!). Jos nyt saan jostain työpaikan, ei oikein meinaa nimittäin budjetti riittää.. Rahaa vaan kuluu, "kerran sitä vaan eletään" motto ei kauheesti tähän auta haha! Eilenkin ostin maailman ihanimmat korkkarit, puoleen hintaan kylläkin mut silti vähän kirpas.

 love at first sight.. toi keltanen on neon keltasta (mulla on tällä hetkellä joku addiction neon keltaseen)
Eilen vietin siis päivän chantellen kanssa ja onneks oli tilillä vaan reilu $50, kaupoissa on nyt kaikkia sairaan ihania shortseja ja mekkoja ja tarvisin/haluisin just kaikkee kesäkamaa. Pakko siis löytää joku työ, voi olla että pääsen koulun kautta pariks viikoks johonkin work experience paikkaan ja sitä kautta vois ehkä löytyä joku kiva paikka, asiaa vähän hankaloittaa se että 1)en voi oikein kysellä apua louiselta kun se would get upset ja 2) ois hyvä löytää joku paikka joen toiselta puolelta mihin muutan mutta en tiedä yhtään mitä siellä on. Pitää ehkä houkutella kaverit sinne road tripille ja vähän kattella millasta sillä puolella jokee on!

Käytiin eilen kans kattomassa paranormal activity 4 (ja taas meni rahaa...) yhen kahnin ja conorin ja parin tytön kanssa. Siel oli kauheesti tuttuja kun se oli tyyliin joku ensi-ilta, ja oli aika äänekästä porukkaa, aina kun tuli joku jännä kohta niin kaikki kilju ja heti perään nauro, ja kun oli joku tosi intense moment ja kaikki oli hiljaa niin joku pelästytti kaikki huutamalla jotain, haha.. Hyvä leffa se oli vaikka loppu oli ihan kamala, suosittelen (vaikka en ehkä kaikkee tajunnu kun en oo ikin kyseisiä leffoja kattonu)!

Torstaina oltiin siis clifton beachilla surffaamassa aamulla, alan oikeesti vaipuun epätoivoon sen suhteen! Hauskaahan meil oli, ja paremmin suju kun viimeks, mut catching waves on vaan ihan kauheen vaikeeta! Onnistuin ehkä kaks kertaa tunnin aikana, enkä ees päässy seisoon kertaakaan. Haluisin oikeesti kyl oppia mut pelkään liikaa niit isoja aaltoja ja että ne kaatuu mun päälle, eli aina kun meinasin catch a wave niin aloinkin panikoimaan ja sukelsin aallon ali. Sillä valkosella vaahdolla on siis ihan semi helppo onnistua mutta tuolla ne aallot murtu vasta aika lopussa niin piti olla vähän syvemmällä (tän selittäminen on kauheen vaikeeta suomeks!). No, päätettiin tyttöjen kanssa että ens kerralla pyydetään private coaching siltä surf opettajalta joka tulee meijän kanssa aina.

chantelle ja amina
tulossa rantaan aminan kanssa
epätoivonen yritys nousta seisoon (yks niistä kerroista kun onnistuin to catch a wave)
yritän ottaa mallia haha


mun tukka ei ees menny tällä kertaa takkuun jee!
yeww
Ne aallot oli kyl paljon isompia kun miltä ne nois kuvis näyttää! Ärsyttävää kun tiedän kyl teoriassa miten toi onnistuu mut se on vaan niin vaikeeta toiteuttaa. No kyllä mä ehkä viel joku päivä opin:)

Aluevalvoja soitteli mulle tänään ja ilmotti et muuttopäivä on 9. marraskuuta eli sillon kun on vika koulupäivä. Butlereille eli sen suunnistajaperheen luokse muutan marraskuun lopussa kokeiden jälkeen, eli ne pari viikkoo siin välis asun kaverin tai aluevalvojan luona. Ihanaa et tääkin asia nyt selvis! Ja helpotus, etten oo täs perheessä enää kauheesti pidempään. Louise ilmeisesti soittelee koulun rehtorillekin koko ajan ja kyselee että oonko mä koulussa ja saisko hän mun arvosanoja yms.. Juttelin kv counselorin ja rehtorin kans alkuviikosta ja ne oli kyl molemmat ihanan ymmärtäväisiä ja auttavaisia, molemmat pyöritteli silmiä louisen käytökselle ja kv counselor soitti aussijärjestölle ja selvitti niille vähän tästä koulusysteemistä ja sano etten mä voi tehä niit final exameja. En mä oikein enää tiedä et pitäiskö itkee vai nauraa tolle louisen käytökselle, päätin olla välittämättä, menee jo niin yli mun ymmärryksen tää.

Oon niin ilonen että kesä on tulossa!! Ilmat vaihtelee kyl tää ihan sairaasti, tänään oon ottanu koko päivän arskaa ja ens viikolle on taas luvattu 15 astetta ja sadetta. Kyl mulle kelpais vähän lämpimämmätkin (kirjotetaanko se muka noin:D) säät, mutta koitan olla valittamatta, kun on tää ehkä kuitenki parempi kun suomen 2 astetta ja räntää..

Ihan outoo kuvitella et täältä pitäis joskus palata takasin suomeen. Ollaan kyl tehty kunnon suunnitelmat jaden chantellen ja ellan kanssa ainakin for the next 5 years, ne sisältää mm. tomorrowland festarit, mun paluun tänne ja niiden reissun suomeen. Ois kyl hauskaa jos joku noista oikeesti toteutuis!